DIGITAL PUBLISHING

Onderwerp: Digital Publishing - zoektocht, inzicht en antwoord

18 september 2013

Sander van den Dries van Triggerfish weet uit eigen ervaring goed wat de gebruiker kan maken voor zijn eigen magazine. Vaak wil de opdrachtgever 101 elementen erin, maar blijven er in de werkelijkheid maar 2 over. Dankzij hun model weten ze de opdrachtgever goed te ondersteunen. Als er een valkuil is, dan zijn zij er ingetrapt en hebben er wat van geleerd. Daar kan de opdrachtgever van profiteren.

Spreker: Sander van den Dries

Sander van den Dries (1980) is een digital creative met passie voor interactieve media. Als oprichter en eigenaar van Triggerfish! en Mobilefish! is hij verantwoordelijk voor de strategie en conceptontwikkeling van cutting-edge online en mobile producties.

Digital Publishing
Hoe benut je alle kansen van digitaal publiceren? Bij Digital Publishing hoor je het!
De Puddingfabriek
Viaductstraat 3-4
9725 BG Groningen

Programma

12:00 Zaal open
12:45 Opening door Adobe User Group
13:00 Richard Slakhorst
13:45 Pascal Montsma
14:30 Pauze
15:00 Matthias Guenther
15:45 Joost Schuttelaar
16:30 Sander van den Dries
17:20 Afsluiting door Adobe User Group
17:30 Borrel, gesponsord door Brisk ICT