NEW YORK, NEW YORK

Onderwerp: Simple is Really Hard

6 november 2012

Deze sessie richt zich op het belang van people, place, process en practice bij het maken van digitale ervaringen. User-centered design, contextuele ervaringen, onderzoek en iteratie, en hands-on bezig blijven tijdens je carrière zullen worden besproken via praktijkvoorbeelden en recente projecten, waaronder de Nike Better World-parallaxwebsite, Asylum 626 en meer.

Spreker: Seth Weisfeld

Seth Weisfeld is Creative Director bij Huge. Voor Huge werkte Seth bij Wieden + Kennedy en daarvoor bij B-Reel, waar hij werkte aan de veelbekroonde Hotel 626-, Asylum 626- en Axe 100 Girls-campagnes. Samen met B-Reel heeft hij ook geholpen Stndrd.org te lanceren -- een open source organisatie voor het vaststellen van standaarden en praktijkvoorbeelden in de digitale productie. Hij werkt al meer dan tien jaar als digitale creatieveling en heeft ook gewerkt bij BBH, Goodby Silverstein & Partners, Juxt Interactief en marchFIRST.

New York, New York
De beste digital advertising-bureaus uit New York komen naar Rotterdam
Hofplein Theater, Rotterdam
Benthemstraat 13
3032 AA Rotterdam

Programma

12.00: Deuren open
12:45: Bert Hagendoorn
13:00: Georgios Athanassiadis
14:00: Andy Kinsella
15:00: Break
15:30: Seth Weisfeld
16:30: Claudio Guglieri
17.30: Network drinks